Friday

mines

tadi gi skolah abg aku, dia ambk buku teks
haha, f5 sdh dia
haha, after that pegi, MINES, my mom
nak beli cadar baru,
then brjalan jalann masuk ke kedai black hammer
gila, beli bag, earing, baju
my mom beli new handbag
abg pulak hnye beli kasut
haha, pdn muka, sikit saja yah?

dari kol 10.00-12.15
hntr abg ke masjid, solat jumaat,
aku && mak aku ke bank lah itu lah inilahh
pening kepala, mak aku bwk kete mcm gangster
cubalah tnye mak aku apa hobi dia, sure jwb
"bwk kereta ganas ganas"
sbb ape, nak tahu?
"nnti orng potong kite"
hahaha, mse tu jammed
ade lah kete kat depan kami ada notis tulis
"please don't steal my car, the car over there much nicer"
ibuku gelak,
aku tanye, "kalau pencuri baca dia msti xcuri kan kan"
mak aku balas "adik, ni utk pemandu yg stress mcm kite ni spaya x stress sgt mse jammed mcm ni bile baca mnde tu"
oooh baru lah aku tahu, haha :)

lepas abg habis solat,
LAPAR gilaa,
gi lah pizza hut, makan makan makan
yeahhh PIZZA dtggg!
haha, brtuah betul aku hari tu,
pizza tu dihidang oleh cowok yg ganteng!!!
melayu oke!
hahaa, mse dia letak pizza tu
aku xdgr ape dia merapu kat akuu
tapi yg aku dgr dia nyanyi part
"stoppp & staree"
haha, pastu senyuum
COMELL, hahaaa
itu saja mungkin? tata ;)

No comments: